sobota, 2 sierpnia 2014

Witam po przerwie! :) Co nowego?

Dosyć spory czas temu zaczęłam interesować się tym, co jem - czytać etykietki, zwracać uwagę na jakość i "co mi do dostarczy?", a oglądanie programów Katarzyny Bosackiej "Wiem co jem" i "Wiem co kupuję" to dla mnie prawdziwa gratka.
Kiedyś równie bardzo lubiłam czytać pewnego bloga o tej samej tematyce - nazywał się "Warto jeść". Jego autorzy analizowali skład popularnych produktów i oceniali je w skali 1-10 - zarówno pod względem smaku, jak i jakości i ceny. Niestety nie potrafię już go znaleźć - ani żadnego podobnego.
Postanowiłam zająć się tym, i umieszczać tutaj (między innymi) właśnie takie wpisy. Mam nadzieję, że nikomu nie będzie przeszkadzała inspiracja wspomnianym wcześniej blogiem - zamierzam jedynie zachować schemat, a wszystko inne będzie moją autorską pracą.
Jednocześnie z góry zaznaczam, że jeśli ktoś inny wpadł na ten sam pomysł - to nie mam z nim nic wspólnego i na pewno niczego od nikogo nie będę kopiować. :)

Jeśli chodzi o gastronomię - pojawi się jeszcze kilka innych rodzajów notek.
Niewykluczone, że będzie również mowa o produkach innej branży. :)

Pozostaje mi zaprosić do czytania moich subiektywnych spostrzeżeń i śledzenia zainteresowań :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze mogą dodawać wszyscy.
Wszystko, co piszesz, pisz z szacunkiem. Twoja opinia jest ważna, ale pamiętaj, że nieprzyjemnie czyta się komentarze przesycone wulgaryzmami i obrazami.
Przemyśl wypowiedź.